Jesus siger: Følg mig!

Jesus siger: Følg mig!
Denne blog opdateres ujævnligt, når jeg har noget på hjerte.

Translate

torsdag den 14. februar 2013

Fang de små ræve som hærger vinen!

I en drøm fra Herren natten den 18. juni 2012 var jeg vidne til at se en ond ånd komme i en falsk skikkelse af, at være Herren. Jeg så denne falske ånd bryde ind som en tyv, til en kvinde som lå og sov i sin bolig. I mens da kvinden lå og sov kom ånden ind over hende og jeg så en forførelse af kvinden begyndte, hvor ånden med gradvise overgivelser, forførte hende til at underkaste sig. Jeg så at det forførende var, at kvinden var blevet overbevist om, at overgivelses handlingerne var i orden og ikke fik nogen konsekvenser. I mens jeg betragtede den gradvise overgivelse ske, ændrede ånden nu pludselig karakter og blev utugtig i dens adgang til kvinden. Kvinden opdagede nu under en dramatisk afsløring, at det var en ond ånd, som havde skjult sig i de forførende overgivelser og underkastelser. Samtidig med at jeg betragtede den dramatiske afsløring, der udspillede sig for mine øjne, så jeg at hun nu forhindrede ånden i den utugtige handling, imens hun råbte navnet Jesus højt, som modstand for dens ulovlige adgang til hendes legeme, men navnet var ikke virksomt, som hun forventede det skulle være. I desperation over den tilsyneladende manglende og udeblivende hjælp, greb kvinden nu ud i sin egen kraft og fangede selv den onde ånd med begge hænder. Ånden blev nu rusket kraftigt og fik så mange salg i hovedet, at den blev helt stille og livløst. En ny scene indtræf sig, hvor jeg blev vist et gyseligt billede, af åndens sande ansigt og identitet – som viste sig, at være et lille udefinerbart pelsdyr. Det livløse pelsdyr blev nu nærmere betragtet og kvinden konstateret, at den havde et ækelt ansigt og fæle ekskrementer. Kvinden begyndte nu igen at slå løs på det livløse dyr for endeligt at smide den langt væk i en afkrog. Her sluttede min drøm.

Jeg vågnede og var meget forbavset og spurgte Herren hvad drømmen skulle betyde? Da jeg lagde mig til ro igen, talte Helligånden disse ord til mig: Overskriften til den 14. februar er: Fang de små ræve som hærger vinen.

FRA HELLIGÅNDEN  HAR JEG MODTAGET
HERRENS BUDSKAB TIL HANS KIRKE 

Der har sneget sig en ånd ind i blandt os, som har overbevist Herrens kirke om, at utugt ikke får nogen konsekvenser. Vores lille opmærksomhed til ånden skyldes åndens karakter, som er så overbevisende i dens forførelse, at vi selv har underlagt os at udføre utugt. Vi skulle have nægtet utugt adgang til kirken, for at undgå de konsekvenser, som nu vil udspille sig for vores øjne. Herrens kirke vil se sig nødsaget til efter, at have begået dobbelt utugt, at bekende sin synd. Det bliver tydeligt for enhver, når vi igen ser på ånden og dens leverede fæle ekskrementer, som skaffer sig vej til familien, at de bliver afskåret fra sin familie.

Denne historiske begivenhed vil komme som en tyv om natten!
Helligånden har meddelt mig, at der igennem Herrens tjener Dronningen af England er blevet udstedt en proklamation i House of Lords i UK den 31. december 2012. Nyheden om det blå forseglet kongelige dokument blev offentliggjort den 9.januar 2013 i The Daily Mail Newspaper, der oversat til dansk lyder således:
Dronningen er glad for det kongelige forseglet dokument dateret den 31. december 2012 der erklærer, at alle kongelige børn af den ældste søn af Prinsen af Wales bør have og nyde den stil, titel og attribut af Hans Kongelige Højhed med titulær værdighed Prins eller Prinsesse foranstillet til deres kristne navne eller andre titler til ære.
Helligånden har meddelt mig, at det samme gælder for os og den står i Planen med opfyldelsen fra Herren!
Ligesom Dronningens udsendte meddelelse, om den nye kongelige fødsel i kongehuset, stopper ånden der i generationer har ligget og hærget med forvirring og ubalancer over familieslægten. Vil Herrens udsendte ord ligeledes vise til den, som omvender sig og modtager tilgivelse fra sin utugt, at det er ham der elsker først. Den ånd der er i landet, bliver afsløret af Herrens Genopvågningsånd, som han udgyder over alle mennesker. Der er forskellige typer af stole vi sidder på, som er tegn på vores forskellige måde, at overgive os på. Nogle vil være på skrømt overgivet til Herren og andre vil være fuldt overgivet til Herren. I tiden længere fremme, – som vil komme! når den ånd som regerer nu er slået ned, vil Herren udrydde alle dem der uretmæssig sidder på troner og budskabet skal blive kendt her i landet og i Jerusalem. Vi skal opleve vores Egyptiske familierolle forsvinde og Herrens sande og ægte værdier fremkomme. Natten vil blive som dagen! siger Herren.



Herrens plan til opfyldelsen med genoprettelsen af hans egen kirke!

”Davids faldne hytte”
Helligånden har talt til mig om, at Herren godt ved der sker utugt ud over vort land at der tales om det i en sådan grad, som man ikke kunne tænke sig og han er bedrøvet og harm over utugten som foregår, men han giver os dette løfte: At hvis vi vil vende om og komme til ham, vil han komme til os! Han vil komme os i møde med barmhjertighed og rejse sin egen kirke i april måned 2013 - med vækst på den storby, hvor han tager bolig i sin kirke! Så vi kan blomstre og nyde velstand med økonomisk fremgang og fornyet styrke! - Derfor skal mange slå sig ned med deres families slægtled i storbyerne. Joabs Hus´ er 17 familie slægtled. Vi behøves ikke alle sammen, at have det. Fra den storby hvor slægtens navn nævnes to gange efter hinanden, tilhøre ham! siger Herren.

Min officielle bøn til Israels Gud.
Himmelske Far på Helligåndens opfordring beder jeg officielt om, at vi må modtage din plan og vejledning, fuld udrustning og midler til at genoprette din egen kirke.
Og jeg vil takke dig for, at alle os der omvender sig fra utugt, tilhører dig og ikke har grund til at frygte angreb fra din fjende mere, for din herlighed vil være i landet og beskytte os som en ildmur. Tak, at du vil straffe enhver for at røre os, som er din ejendom! at du vil komme imod dem som bøller, over den der seksuelt skændede os og derved mudderet os til! De vil prøve at stikke af, men du vil ikke tillade at det lykkedes for dem! Jeg beder dig om, at hjælpe alle mine søskende der lever i skjul eller er i fangenskab Herre! Slå oprøret til jorden omkring alle der tilhører dig, så vi kan tage magten over mørket! Med tårer beder jeg inderligt for dit folk, som er blevet lemlæstet med afhugning af hænder på grund deres troskab med vidnesbyrdet, om Jesus Kristus og Guds ord – vent ikke for længe med dit komme endnu! så der hurtigt kan holdes dom over dem der bor på jorden! Kom snart med din hævns time! vi kan snart ikke holde til mere endnu! Herre kom snart! som Den Almægtige Himmelske Hærs Konge og vær midt iblandt os.
Almægtig Gud og Herre jeg priser og takker dig for, at vi er i den tid nu hvor du udgyder din Genopvågnings Ånd, så vi kan modtage din søns Jesus Kristus rensende og beskyttende blod der frembringer fred og tryghed til alle, som vil omvende sig fra utugt og tilhører din menighed. Og at dine senere efter flere engle, som du udsender ud over jorden ikke vil rører os der er omvendt og tilhører dig!
Jeg beder om, at du vil lukke vores øre og øjne op Herre, så vi alle nøje kan lytte til dine budskaber og se din plan og vilje. Hjælp os! så vi ikke forblive i fortiden og er som hedninger der gudløst og aggressivt nægter, at opgive deres ugudelige levemåde med utugt og onde handlinger - og som må føle konsekvensen deraf. Tak for, at du har gjort det tydeligt for os, at tøndemålet for vores ondskab og synd er fyldt op nu! 
Tak himmelske Far for at du altid i gennem dine tjenere profeterne giver os udtrykkelige anvisninger og advarsler, så vi kan komme på bedre tanker og omvende os til troen på din søn Jesus Kristus og undgå dine straffe og plager! Jeg takker dig for din advarsel af os her på forhånd! så vi kan reddes fra flammerne i tidernes afslutning! Vi lovpriser og takker dig med glæde for nye rene klæder - vi var blevet beskidte, men du tager de beskidte klæder af os og giver os en ny og finere klædning! og kroner på vores hoveder – Halleluja du er vidunderlig!
Tak Gud for din tilgivelse af vores ulydighed, vi vil adlyde dine befalinger nu og samvittighedsfuldt se frem til, at udføre vores del af opgaven til at fuldbyrde din hensigt med ”One new man” i din menighed (Davids faldne hytte) som er din vilje og plan. Rejs i os dit tempel på jorden, så vi kan få direkte adgang til din trone i himmelen! – både nat og dag med status som din kongelige Prinsesse uanset køn i al evighed. Tak for udrustningen af din længe ventet Genopvågnings Ånd, som du i den sidste tid vil udgyde over det folk der tilhører dig – så vi kan være vidner om Spiren Jesus Kristus og hans Almægtige æra og nye tidsepoke! Vi ønsker at lytte og høre nøje efter! dine forvarsler til os – så vi kan komme til at opleve dine løfter til os og vi vil holde vores del af pagten med dig! Almægtige Gud og Israels Herre!
Tak for, at vi må glæde os og se frem til din herlige fremtid, som kun er bagateller for dig! Vi vil have fuld fokus på din plan og vilje, så vi kan komme til at opleve din opgangsperiode med fred og tryghed i fremtiden – en fremtid som vi næppe kan forestilles os efter at have været svage og skuffet i lang tid. Og tak for dine løfter om, at vi kan være sikre på at du hjælper os der er din kirke, med at samle os sammen fra øst og vest, hvor vi nu er adspredt hen. Vi ved, at der i verden kun er udsigter til øget kaos med arbejdsløshed, økonomisk usikkerhed og social utryghed og ingen kan vide sig sikker for fremtiden, for du tillader kriminalitet og ustabilitet overalt. Men tak for, at det skal det være anderledes for os nu i den storby, hvor din kirke bliver virksom med din Genopvågnings Ånd! Jeg takker dig for, at du vil slå en streg over vores fortid til en ny begyndelse med nye velsignelser fra dig.

Opgøret i kirken!
Himmelske Far tak for, at du har talt ligeud om tilstanden med utugt af skandaløs art i  kirken. Tilgiv os at vi har følt os selvsikre og stolte under dette forhold. Vi vil med skam og bedrøvelse - nu udelukke mennesker der tillader utugt i kirken og overgive dem til satan, for at deres legeme kan blive ødelagt, og i håb, at deres sjæl kan blive frelst, når du Herre vender tilbage. Vi beder om din hjælp og åbenbaring til, at få fjernet disse kræftsvulster af onde mennesker iblandt os og forståelse af alvoren med ikke, at tillade utugt i kirken, så det ikke vil brede sig til alle og så vi kan stå rene. Jeg beder om at din kirke må blive et bedehus, hvor Helligåndens kraft er tilstedeværende og virksom når vi samles. Herre vi vil fejre påske med dig og vokse i sandhed og renhed i din kraft, idet vi lægger det gamle, syge liv med dets had og dens ondskab bag os. Herre du gav jo dit liv for vore synder, du er vort påskelam, som blev slagtet for vor skyld. Ja, lad os fejre påske med renhedens og sandhedens usyrede brød i Jesus Kristus navn!
Vi vil ikke mere have fællesskab med nogen, der påstår, de er kristne brødre og søstre, men som lever et liv i hor og pengebegær, afgudsdyrkelse, spot, drukkenskab og røveri. Vi vil ikke engang sidde til bords med disse mennesker. Tak for, at det ikke er vor opgave at dømme de mennesker, der står udenfor, men at det kun er dem der hører til i menigheden og har synder af denne art, som vi skal tage stilling til. Vi vil gøre som skriften siger: »I skal fjerne det onde menneske fra jeres midte!«  Jeg beder denne bøn i Jesus Kristus navn! ~Amen

Kære alle medlemmer af Guds menighed, som førstefødte sønner (uanset køn) i Himlens borgerskab, lad os sammen se frem til en større forståelse af Helligåndens værk, vækst og fremgang i os. Med en stigende tilbedelse af lovsange til Herren, sammen med den næste generation, som Herren vil føre os igennem sammen med.
Jeg vil fortsætte med bringe meddelelser her på bloggen. Så følg med!

Næste udgivelse kommer den 4.september 2013

De bedste hilsner fra Nina i København!
Guds kirke af hans nåde

Fakta oplysninger

1)    Vores del af Herrens pagt med os: Vi skal være reelle og sige sandheden. Lad retfærdighed råde i retten. Vi skal leve i indbyrdes fred og fordragelighed. Vi skal ikke tænke ondt om hinanden og ikke lyve – for Herren hader snyd og bedrag. Vi skal være ærlige, retfærdige og ubestikkelige, og vise hinanden troskab og barmhjertighed. Vi skal holde op med at undertrykke enkerne og de forældreløse, de fattige og fremmede.

2)    FN definerer en storby som et område, der har tæt bebyggelse omgivet af områder med lavere bebyggelsesgrad, hvor hele området skal være under direkte påvirkning af det centrale byområde, gennem f.eks. offentlig transport og vejnet.

3)     Den bibelske meningsbetydning for utugt er alt seksuelt samvær uden for ægteskabet! og indbefatter enhver form for seksuel  handling eller gensidig tilfredsstillelse – også kys på munden. Utugt er en ceremoniel overgivelse til en ond ånd og er derfor afgudsdyrkelse, som ikke har herrens velbehag.

Sidevisninger i alt

Om mig

Mit billede
København, Denmark
Mit navn er Nina og jeg er danskfødt kristen, og åbenbaret jøde fra Gad's stamme, som har fået et vidnesbyrd om Jesus Messias. Hvor jeg bl.a. tjener Herren, med åndelig åbenbarelse fra Helligånden. Jeg er lidt fremrykket i alder og er fraskilt efter, at havet levet 16 år i et ægteskab, med en kristen svenskfødt jøde, åbenbaret fra Juda's stamme. Jeg har født en søn og har en halvdatter, som begge er voksne i dag. I dag tjener jeg Herren i både hans Himmelske -og jordiske Tempel med bønner både nat og dag. Jeg træder frem med lovprisning og vidner om Herren til alle, som forventer det himmelske Jerusalems forløsning. Mit patriarkalske kristne fundament er i orden. Grundlaget for mit liv og tro er i De hellige skrifter – Det gamle og nye Testamente – og jeg ser fremad mod en tid, hvor Gud vil skabe nyt. Jeg bruger mange af de ord, som er skrevet i Bibelen for længe siden når jeg taler om Herren, men også ord direkte fra Helligånden, som jeg ikke har fra mig selv eller fra noget andet menneske og jeg siger dem sådan, som jeg hører dem i et syn fra drømme ved Helligånden.

Herrens kald til mig som indviet tjener for Kong Jesus trone...

Denne blog indeholder de budskaber, som Herren åbenbarede for mig ved Helligånden der er vores talsmand. Jeg kommer fra Stubbekøbing i Danmark og en dag undervejs i mit nære fællesskab med Herren, åbenbarede Helligånden pludselig for mig at: længe før Gud dannede mig i min mors livmoder, havde han planer for mig. Før jeg blev født, udvalgte han mig til at være tjenerinde i hans Hus.

»Halleluja, almægtige Gud!«

Helligånden der kender Herrens vilje forberedte mig så til, at jeg kunne handle efter hans vilje. Jeg kender nu til hele guddommeligheden og finder vej til lysets skjulte skatte, som gemmer sig i mørket. Der blev givet mig tid til betragtninger, som forberedte mig og lærte mig de skjulte ting at kende, så jeg kunne træde ind i lysets Rige. En dag når jeg har fuldbyrdet mit kald vil jeg vende tilbage dertil.
Jeg har modtaget autoritet til at kunne tale som Herrens indviet tjener. Der er ingen undskyldninger mere for ikke at gå, hvor jeg bliver udsendt til, for at arbejde med alt, hvad Herren befaler mig. Jeg er ikke mere bange for, hvordan folk vil reagere, for jeg ved Herren går med mig og beskytter mig. Han har gjort mig hård over for menneskers kritik og gjort mig så stærk, at det er svært for fjenden at indtage mig igen. Herren rakte sin hånd ud og rørte ved min mund og Helligånden lægger nu Herrens ord i min mund. Ord med autoritet, hvor noget skal rykkes op med rode, mens andet skal plantes på ny. Noget skal rives ned til grunden, mens andet skal genopbygges. I oktober 2011 spurgte Herren mig, om hvilket land jeg ville erklære krig? og idag kan jeg med fuld frimodighed svare: Jeg vil stride for at generobre mit Himmelske hjemland med den evigt strålende by du har givet mig Far! og erklære hermed din fjende krig! - Til frihed fra forbandelsen i denne verdens tidsalder og af ham, som hersker over luftens rige og driver sit spil med mennesker der lever i oprør mod dig Himmelske Far. Lad din Genopvågningsånd virke i os der er retskafne troende kristne, så vi ledes af Helligåndens myndighed med fuld evangelisk indsigt og visdom. Dit ønske er jo at vi alle bliver ledt af dig Herre, så vi adlyder dig og med stor glæde vil udføre din plan og vilje. Amen...)))


Min officielle bøn til vores Himmelske Far:


Far, nu er tiden inde. Ophøj din tjenerinde, så jeg kan ophøje dig.

Du har jo givet mig den højeste myndighed over dit Hus, for at jeg kan vidne om det evige liv til dit Hus.

Det evige liv er at kende dig, den eneste sande Gud, og den Frelser og Messias, som du har sendt.

Jeg vil ære dig her på jorden ved at fuldføre den opgave, du gav mig. Far, ær du nu mig og før mig ind i din herlighed - til den position, jeg havde hos dig, før verden blev skabt. Jeg har åbenbaret, hvem du er, for de mennesker du sendte mig til, at kalde ud af verden. Det er dit Hus, men du sendte mig til dit Hus, så hele dit Hus holder fast ved dit ord. Dit Hus forstå, at alt, hvad jeg har, det har jeg fået fra dig, for de ord, jeg har fået fra dig, gav jeg videre til dit Hus, så hele dit Hus tager imod dem. Hele dit Hus ved nu, at jeg er kommet fra dig, og at du har sendt mig.

Jeg går i forbøn for dit Hus, Far. Jeg går ikke i forbøn for verden, men for dit Hus, som du gav mig, for hele dit Hus tilhører dig.

Du Herre og jeg har alt tilfælles, og dine disciple gør dig ære.

Jeg er kommet frem til dig Himmelske Far, for jeg er ikke længere af denne verden, men dit Hus skal leve i denne verden. Hellige Far, hold din hånd over dit Hus, som du har givet mig. Beskyt dit Hus med den mægtige kraft, som du gav mig, for at hele dit Hus må blive ét, ligesom vi er ét!

Så længe vi er dit Hus, beskytter du dit Hus med din kraft. Du tager hånd om dit Hus, så ikke en eneste i dit Hus går fortabt - undtagen den, der må gå fortabt, ifølge din vilje i Bibelen.

Nu er jeg på vej til dig, og jeg siger det her, mens jeg endnu er på denne jord, for at hele dit Hus må blive fyldt med glæde.

Jeg har indviet dit Hus i dine ord, og nu hader verden dit Hus, fordi hele dit Hus ikke længere er en del af verden, ligesom du Herre ikke er en del af den.

Jeg beder dig Herre ikke om at tage dit Hus ud af verden, men om at beskytte dit Hus fra den Ondes angreb.

Men dit Hus hører ikke til i verden, ligesom du Herre ikke hører til i verden.

Rens dit Hus gennem dit ord, som er sandheden.

Som du sendte mig til dit Hus, sender jeg nu dit Hus til verden.

Jeg indvier mig selv til dig Herre, for at også hele dit Hus gennem erkendelsen af sandheden må indvi sig helt til dig Herre.

Jeg beder ikke kun for dit Hus, der er her, men også for dit Hus, som i fremtiden kommer til tro på dig Herre gennem vores vidnesbyrd.

Jeg beder om, at alle i dit Hus må blive ét, ligesom du og jeg er ét, så verden kan tro, at du har sendt mig.

Den herlighed, du gav mig, har jeg givet videre til dit Hus, for at hele dit Hus kan blive ét, ligesom vi er ét.

Når jeg er ét med dit Hus, og du er ét med mig, så er enheden fuldkommen! Så vil verden indse, at du har sendt mig, og at du elsker dit Hus, ligesom du elsker mig.

Far, mit ønske er, at dit Hus, som du har givet mig, må komme til det sted, hvor jeg tager hen, og at hele dit Hus må se den herlighed, som du har givet mig, fordi du har elsket mig, fra før verden blev til.

Retfærdige Far! Selv om verden ikke kender dig, så kender jeg dig, og dit Hus her ved, at du har sendt mig.

Jeg har vist dit Hus, hvem du er, og det vil jeg fortsætte med, for at den kærlighed, hvormed du har elsket mig, må være i dit Hus, og jeg må være i dit Hus.



Kvinden ved brønden

Kvinden ved brønden
Jeg tror på, at Helligåndens gerning er forudsætningen for, at vi kan komme til tro på Jesus Kristus og glædes over hans frelse. Det er Helligånden, som giver troen til os. Uden Helligånden kan vi ikke lære Gud at kende. Det er Herren der giver Fred på jorden til mennesker der har hans velbehag.

Guds Ord er levende og skarpt

Guds Ord er levende og skarpt
Bibelen er Guds Ord til os mennesker