Jesus siger: Følg mig!

Jesus siger: Følg mig!
Denne blog opdateres ujævnligt, når jeg har noget på hjerte.

Translate

onsdag den 4. oktober 2017

~Glædelig Sukkot 2017 ~ Løvhyttefesten for Herren...








Hej til alle... 

I aften den 4. oktober 2017 ved solnedgang begynder, den sidste særlige profetiske højtid af de tre påbudte høstfester i Herrens årlige gennemløbstid. Herrens Løvhyttefest er en af hans tre valfartsfester, hvor han indbyder os til et særligt stævnemøde om, hvad der ligger ham på sinde for tiden, som befinder sig foran os. Håber vi alle får festlige højtidsdage dage, sammen med vores familie og venner fra Herren. 


Helligånden åbenbarer hvem der er, den store flok mennesker fra alle folkeslag som ingen kan tælle!



I det nye årtusinde som er her nu, skal Herrens udvalgte folk af Israels 12  stammer Juda, Ruben, Gad, Asher, Naftali, Manasse, Simeon, Levi, Issakar, Zebulon, Josef og Benjamin.  I gang med ved Helligåndens hjælp, at blive beseglet som tjenere for Herren. For som frikøbte tjenere af jorden, skal vi sammen med hver enkelts familie, i hver af de 12 stammer og andre skønne medtjenere fra nationerne - som er den store flok mennesker fra alle folkeslag ingen kan tælle. Igennem Herrens forestående periode med straffedomme i form af syv plager, dog uden at nogen af os skal lide skade. 


Palmegrenene på billede skal illustrere glæde over Herren frelse
Halleluja! - Velsignet er den store flok frelste mennesker fra alle folkeslag og sprog, som også skal stå foran tronen i Himlen, klædt i lange, hvide dragter og med palmegrene i hænderne. De kommer også ud af den store trængsel, ved at gøre deres klæder rene. Herren vil også tage sig af dem, og de skal aldrig mere sulte eller tørste eller døje under sol og hede. Han vil være deres hyrde og lede dem til kilden med det livgivende vand, og tørre hver tåre af deres kinder. (Kilde: Uddrag fra Bibelens NT i  Åb. 7:9-17)



Vores indtog sammen med Helligånden i Himlens pragtfulde by! 

Når vi kommer tæt på Himlens by delagtiggør Helligånden os mere præcist i Faderens vilje og planer for fremtiden. Så vi ydmygt og styrket kan fortsætte med, at gå i de forberedte gerninger, som fremmer hans vilje og udvikling for hans udvalgte folk. Og med en glæde hyldest til os, fra byens indbyggere, gives der os vidunderlige gaver, som samtidig med at de bruges bliver pakket ud. For velsignet er den, som kommer, i Herrens navn! Til Faderens rige, som er kommet os nær! Det er på en vidunderlig måde det sker, når vi nærmer os Himlens by og kan se os omkring der med Helligåndens hjælp. Vi fyldes med Himlens glæde og ønsker alle må opleve det vi gør, så vi alle forstår hvad der fører til Faderens fred. Men det forbliver skjult for denne verdens vantro mennesker, som er hans fjender. De har bygget en mur op omkring sig, omgivet af et liv bygget på en livsløgn fra alle sider. Og en dag er de alle jævnet med jorden, knust af sig selv, fordi de ikke greb chancen, da Faderens Helligånd kom til dem. Dog kommer han til alle, som vil lade sig redde ud af denne vantro og vanartet verden, og befrier alle os der vil frelses fra oprøret imod ham. For det er ikke alle, der ikke kan finde en anledning til, at gøre det rette og udføre hans plan og vilje... - Som stadigvæk er at få vores forhold, handlinger og begivenheder til at svare til de betingelser, ønsker og krav Faderen på forhånd har givet som være gældende.


Helligånden åbenbarer at indgåelse med det fulde Evangelium, genopbygger trospagten med Herren.


Arken på billedet skal symbolsk repræsentere vores trospagt med Herren
Henover de seneste 7 år har der været åbnet op ind til det allerhelligste rum i Guds himmelske helligdom, så pagtens ark med det fulde Evangelium kunne ses af alle os, der er Herrens udvalgte folk. Da Herren vil overtage herredømmet over verden nu, og herske i al evighed. Og udøve hans store magt. Folkeslagene vil vise deres deres vrede, fordi Herrens tid med hans vrede ud over jorden er kommet. Men de døde (uomvendte) skal dømmes, og Herren vil belønne alle hans tjenere, profeterne og alle der tilhøre ham, ja alle, der viser ham ærefrygt, hvad enten det er kendte eller ukendte mennesker. Det er nu han vil ødelægge alle dem der ødelægger jorden. Det er lidt ligesom dengang på Noah's dage, da Herren befalede Arken af Gofertræ skulle bygges til Noah og hans familie, som beskyttelse mod den dom med syndfloden, der skulle komme. Da Herrens udvalgte folks tjenere, ligeledes har fået genopbygget trospagten med det fulde Evangelium og fået et varsel af Helligånden om, at Faderens store dommedags tid nu kommer over hele jorden. Og ligesom Herren havde oprettet en pagt med Noah, så han blev frelst sammen med sin familie og jordens dyr. Og sørget for at de havde ”Mad” med, så der var nok til alle, så de kunne overleve hans udryddelse af alle levende væsener fra jordens overflade. Har vi udvalgte tjenere også i lydighed gjort som Herren har befalet os at gøre. Så alle med ærefrygt for Herren der vil overleve den periode, jorden er i de syv plagers vold. Kan blive reddet ligesom os med indgåelse af det fulde Evangelium, som vi udvalgte tjenere er blevet forkyndt af Helligånden. Og velsignede er alle der tilhører Gud, alle, der holder fast ved hans befalinger og troen på Jesus… nu gælder det om at være udholdende. For alle der dør i troen på vores Herre. Skal få lov til at hvile ud efter den hårde kamp, for hver enkelts gerning taler sin sag.

Helligånden åbenbarer Guds mirakuløse ledelse, gennem perioden med de syv plager fra ham!

Når Faderen har mærket alle sine udvalgte fra Israels 12 stammer, der er hans fordrevne folk. Bringer Herren så i hans meget snart kommende høsttid sine to store flokke af mennesker på jorden, ud af den livstruende dødsdom, som alle i hele verden har over sig. Hvoriblandt mange flere af Herrens sjæle af troshelte også befinder sig, fordi vi alle ønsker troen som Herren er tilfreds med og kan acceptere. Heriblandt er der mange skønne medtjenere, som hver især skal iføres martyrens frelsesklædning. Fordi de vil holde fast ved Guds bud og ikke vil fornægte deres tro på Jesus. Og velsignede er vi hver især… også nyomvendte hedninger til det fulde Evangelium, når vi modtager en anerkendelse og ære inden for murene af Faderens Himmelske by. Fordi vi alle vil tjene ham og holde fast ved hans plan og vilje. Det er en anerkendelse, som varer evigt, og som overgår det at have sønner og døtre. For Faderen fører alle sine til sit hellige bjerg, så vi sammen kan opleve glæden ved at tilbede ham i hans bolig. Da hans bolig er et bønnens hus for alle folkeslag, hvor han imødekommende tager imod vores syndsbekendelser og tilbedelse. Gudskelov har Helligånden oplyst os, at der skal mere end en person til, at overføre tyngden af ordenes kraftfuldhed derfra. Så derfor ser jeg meget frem til Herrens lovede forstærkning fra Simeons stamme, som snart kommer i blandt os. For sammen med vores nye leder tilføjet af Herren til vores familie i Judas og Gads stamme, kan vi få et endnu større overblik, til at danne vores indtryk af Himlens by og dens indbyggere. Det er lidt på samme vis, som da de to troshelte Josva og Kaleb fra de 12 udspejdere der aflagde rapport til Moses, Aron og folket. Da de havde dannet sig et indtryk af landet der ”flyder med mælk og honning”. For efter jeg selv åndeligt er kommet et godt stykke ind i Faderens himmelske by, er det blevet endnu mere tydeligt for mig, hvor en ufattelig åndelig fattigdom vi har, selvom vi er hans folk. Egentlig burde de kraftfulde ord jeg indtil nu har bragt fra Helligånden, være bevis nok på, hvor evig rig Faderens omsorg og beskyttelse er til os. Men alle nytilkomne troshelte og hans andre kommende søjler i Himlens helligdom, har også brug for større lydighed mod ham. For selvom Herrens by er vidunderlig og alle sagtens kan komme ind. Skal der alligevel først opstå en enighed med Faderen i, at alle hans lovforskrifter i Bibelen er indholdt i de 10 bud og skal  overholdes, så den enkelts oprør fuldt ud kan nedkæmpes. Samt en forståelse for at arbejdet med overholdelsen af disse bud er forbundet med, at kunne modtage frelseskaldet fra ham. 
I dag er der kun kort tid til, at den evige Gud vil begynde med udførelsen af sin redningsplan, sammen med os der er hans udvalgte tjenere. På den måde at vi udvalgte tjenere, skal indfinde os på hver sin plads i vores tjeneste fra Faderen. Til at lede alle sejrrigt ud af kampen med dyret, dets billede og dets tal. Samtidig med at vi alle er gået ind i Guds himmelske helligdom, før alle dommene er fuldført. Men lyt nu! der er mere endnu, for i hans domsperiode har vores almægtige Herre og Gud en storslået plan. For han vil vise sin storhed ved at stå ved de ord, han har udtalt ved hjælp af os der er blevet hans udvalgte lydige tjenere igennem de sidste 7 år. Hvor vi modtog en anden ånd, end alle andre har på nuværende tidspunkt. Lidt på samme måde, ligesom dengang da Herren kaldte troshelten Moses fra Levis stamme til Guds bjerg, Horeb. Til med sin tjeneste for Gud at blive udsendt til at føre hans folk, israelitterne, ud af Egypten. Da vi udvalgte tjenere ligeledes hver især er blevet udtaget fra vores familier i hver af de 12 stammer. Til sammen med Herrens indgribende tegn, at kunne overbevise vores egne familier om, at forlade Satans undertrykkelse i denne verden. Og lade os føre hen til tidspunktet både i og efter den syvende plage, hvor Faderen erklærer med disse ord, "Nu er det gjort!" Idet disse ord samtidig bevidner at, der er åbnet op for ind til hans himmelske by, så vi alle kan tage vores del i besiddelse og andre af Herrens troshelte få deres plads. 


Harpen på billedet skal repræsentere min gave fra Herren
Glædespil og sang til Herren 
Jeg vil spille på den harpe du gav mig Herre og synge den nye sang, som kun dine  løskøbte fra jorden, kan lære. For vi er rene og dyrker ikke afguder. Vi er som uskyldsrene jomfruer. Der følger dig Herre, hvor end du går. Løskøbt ud af menneskeheden for Herren. Fra vores mund kommer der ikke et usandt ord, og der er intet at udsætte på os. For utrolige og underfulde er dine gerninger, almægtige Herre og Gud. Du handler retfærdigt og sandt, du konge over alle folkeslag. Alle må bøje sig for dig, Herre, og ære dit ophøjede navn, for du alene er hellig. Alle folkeslag vil komme til dig, de vil bøje sig i støvet og tilbede dig, for de har set dine retfærdige gerninger.  (Kilde: Fra Bibelens NT i Åb. 14+15)


Med ønske om Guds fred og nærvær, kærlighed og nåde må være med os. Lad os alle fortsat se fremad med glæde til Herrens næste opgaver og velsignelser.

De bedste hilsner fra Nina
Guds kirke af hans nåde.  

Faktaoplysninger:

De ti bud Gud har givet os, til at lære og adlyde lyder sådan:
  1. Du må ikke have andre guder end mig.
  2. Du må ikke lave dig noget gudebillede.
  3. Du må ikke misbruge Herrens navn.
  4. Du skal holde sabbatsdagen hellig.
  5. Du skal ære din far og din mor.
  6. Du må ikke begå drab.
  7. Du må ikke bryde et ægteskab.
  8. Du må ikke stjæle.
  9. Du må ikke lyve.
10. Du må ikke begære din næstes hus. 
(Kilde: Uddrag fra Bibelens GT fra 2. Mos. 20 & 5. Mos. 5:5)

Sidevisninger i alt

Om mig

Mit billede
København, Denmark
Mit navn er Nina og jeg er danskfødt kristen, og åbenbaret jøde fra Gad's stamme, som har fået et vidnesbyrd om Jesus Messias. Hvor jeg bl.a. tjener Herren, med åndelig åbenbarelse fra Helligånden. Jeg er lidt fremrykket i alder og er fraskilt efter, at havet levet 16 år i et ægteskab, med en kristen svenskfødt jøde, åbenbaret fra Juda's stamme. Jeg har født en søn og har en halvdatter, som begge er voksne i dag. I dag tjener jeg Herren i både hans Himmelske -og jordiske Tempel med bønner både nat og dag. Jeg træder frem med lovprisning og vidner om Herren til alle, som forventer det himmelske Jerusalems forløsning. Mit patriarkalske kristne fundament er i orden. Grundlaget for mit liv og tro er i De hellige skrifter – Det gamle og nye Testamente – og jeg ser fremad mod en tid, hvor Gud vil skabe nyt. Jeg bruger mange af de ord, som er skrevet i Bibelen for længe siden når jeg taler om Herren, men også ord direkte fra Helligånden, som jeg ikke har fra mig selv eller fra noget andet menneske og jeg siger dem sådan, som jeg hører dem i et syn fra drømme ved Helligånden.

Herrens kald til mig som indviet tjener for Kong Jesus trone...

Denne blog indeholder de budskaber, som Herren åbenbarede for mig ved Helligånden der er vores talsmand. Jeg kommer fra Stubbekøbing i Danmark og en dag undervejs i mit nære fællesskab med Herren, åbenbarede Helligånden pludselig for mig at: længe før Gud dannede mig i min mors livmoder, havde han planer for mig. Før jeg blev født, udvalgte han mig til at være tjenerinde i hans Hus.

»Halleluja, almægtige Gud!«

Helligånden der kender Herrens vilje forberedte mig så til, at jeg kunne handle efter hans vilje. Jeg kender nu til hele guddommeligheden og finder vej til lysets skjulte skatte, som gemmer sig i mørket. Der blev givet mig tid til betragtninger, som forberedte mig og lærte mig de skjulte ting at kende, så jeg kunne træde ind i lysets Rige. En dag når jeg har fuldbyrdet mit kald vil jeg vende tilbage dertil.
Jeg har modtaget autoritet til at kunne tale som Herrens indviet tjener. Der er ingen undskyldninger mere for ikke at gå, hvor jeg bliver udsendt til, for at arbejde med alt, hvad Herren befaler mig. Jeg er ikke mere bange for, hvordan folk vil reagere, for jeg ved Herren går med mig og beskytter mig. Han har gjort mig hård over for menneskers kritik og gjort mig så stærk, at det er svært for fjenden at indtage mig igen. Herren rakte sin hånd ud og rørte ved min mund og Helligånden lægger nu Herrens ord i min mund. Ord med autoritet, hvor noget skal rykkes op med rode, mens andet skal plantes på ny. Noget skal rives ned til grunden, mens andet skal genopbygges. I oktober 2011 spurgte Herren mig, om hvilket land jeg ville erklære krig? og idag kan jeg med fuld frimodighed svare: Jeg vil stride for at generobre mit Himmelske hjemland med den evigt strålende by du har givet mig Far! og erklære hermed din fjende krig! - Til frihed fra forbandelsen i denne verdens tidsalder og af ham, som hersker over luftens rige og driver sit spil med mennesker der lever i oprør mod dig Himmelske Far. Lad din Genopvågningsånd virke i os der er retskafne troende kristne, så vi ledes af Helligåndens myndighed med fuld evangelisk indsigt og visdom. Dit ønske er jo at vi alle bliver ledt af dig Herre, så vi adlyder dig og med stor glæde vil udføre din plan og vilje. Amen...)))


Min officielle bøn til vores Himmelske Far:


Far, nu er tiden inde. Ophøj din tjenerinde, så jeg kan ophøje dig.

Du har jo givet mig den højeste myndighed over dit Hus, for at jeg kan vidne om det evige liv til dit Hus.

Det evige liv er at kende dig, den eneste sande Gud, og den Frelser og Messias, som du har sendt.

Jeg vil ære dig her på jorden ved at fuldføre den opgave, du gav mig. Far, ær du nu mig og før mig ind i din herlighed - til den position, jeg havde hos dig, før verden blev skabt. Jeg har åbenbaret, hvem du er, for de mennesker du sendte mig til, at kalde ud af verden. Det er dit Hus, men du sendte mig til dit Hus, så hele dit Hus holder fast ved dit ord. Dit Hus forstå, at alt, hvad jeg har, det har jeg fået fra dig, for de ord, jeg har fået fra dig, gav jeg videre til dit Hus, så hele dit Hus tager imod dem. Hele dit Hus ved nu, at jeg er kommet fra dig, og at du har sendt mig.

Jeg går i forbøn for dit Hus, Far. Jeg går ikke i forbøn for verden, men for dit Hus, som du gav mig, for hele dit Hus tilhører dig.

Du Herre og jeg har alt tilfælles, og dine disciple gør dig ære.

Jeg er kommet frem til dig Himmelske Far, for jeg er ikke længere af denne verden, men dit Hus skal leve i denne verden. Hellige Far, hold din hånd over dit Hus, som du har givet mig. Beskyt dit Hus med den mægtige kraft, som du gav mig, for at hele dit Hus må blive ét, ligesom vi er ét!

Så længe vi er dit Hus, beskytter du dit Hus med din kraft. Du tager hånd om dit Hus, så ikke en eneste i dit Hus går fortabt - undtagen den, der må gå fortabt, ifølge din vilje i Bibelen.

Nu er jeg på vej til dig, og jeg siger det her, mens jeg endnu er på denne jord, for at hele dit Hus må blive fyldt med glæde.

Jeg har indviet dit Hus i dine ord, og nu hader verden dit Hus, fordi hele dit Hus ikke længere er en del af verden, ligesom du Herre ikke er en del af den.

Jeg beder dig Herre ikke om at tage dit Hus ud af verden, men om at beskytte dit Hus fra den Ondes angreb.

Men dit Hus hører ikke til i verden, ligesom du Herre ikke hører til i verden.

Rens dit Hus gennem dit ord, som er sandheden.

Som du sendte mig til dit Hus, sender jeg nu dit Hus til verden.

Jeg indvier mig selv til dig Herre, for at også hele dit Hus gennem erkendelsen af sandheden må indvi sig helt til dig Herre.

Jeg beder ikke kun for dit Hus, der er her, men også for dit Hus, som i fremtiden kommer til tro på dig Herre gennem vores vidnesbyrd.

Jeg beder om, at alle i dit Hus må blive ét, ligesom du og jeg er ét, så verden kan tro, at du har sendt mig.

Den herlighed, du gav mig, har jeg givet videre til dit Hus, for at hele dit Hus kan blive ét, ligesom vi er ét.

Når jeg er ét med dit Hus, og du er ét med mig, så er enheden fuldkommen! Så vil verden indse, at du har sendt mig, og at du elsker dit Hus, ligesom du elsker mig.

Far, mit ønske er, at dit Hus, som du har givet mig, må komme til det sted, hvor jeg tager hen, og at hele dit Hus må se den herlighed, som du har givet mig, fordi du har elsket mig, fra før verden blev til.

Retfærdige Far! Selv om verden ikke kender dig, så kender jeg dig, og dit Hus her ved, at du har sendt mig.

Jeg har vist dit Hus, hvem du er, og det vil jeg fortsætte med, for at den kærlighed, hvormed du har elsket mig, må være i dit Hus, og jeg må være i dit Hus.



Kvinden ved brønden

Kvinden ved brønden
Jeg tror på, at Helligåndens gerning er forudsætningen for, at vi kan komme til tro på Jesus Kristus og glædes over hans frelse. Det er Helligånden, som giver troen til os. Uden Helligånden kan vi ikke lære Gud at kende. Det er Herren der giver Fred på jorden til mennesker der har hans velbehag.

Guds Ord er levende og skarpt

Guds Ord er levende og skarpt
Bibelen er Guds Ord til os mennesker